شرکت تندیس سلامت وطن در راستای افزایش سطح دسترسی به مشتریان خود و نیز پاسخگویی مناسب به مطالبات متقاضیان اقدام به افزایش و توسعه 20 درصدی ناوگان حمل و نقل خود نمود.

در فاز سوم این توسعه 60 عدد ماشین سنگین 6 تن با برند «فوسو» ساخت ژاپن خریداری شد و با احتساب هر ماشین یک راننده به همراه دو نفر توزیع کننده محصولات لبنیاتی تندیس درمجموع برای 180  نفر بصورت مستقیم اشتعال زایی و برای 500 نفر بصورت غیر مستقیم درآمد زایی ایجاد شد.

از دیگر اهدف این طرح گسترش بازار فروش و کسب رضایتمندی بیشتر مشتریان می باشد که با کوتاه شدن زمان دسترسی متقاضیان به محصولات شرکت تندیس درصد افزایش بازده تولیدات و نیز رسیدن به استانداردهای تعیین شده تعیین می گردد.

لحظه ورود این ناوگان به سامانه حمل و نقل تندیس با استقبال و حضور مدیر عامل شرکت تندیس، اسحاق محمدی و تیم هیئت مدیره، علی محمدی، خانم غفوری و سایر معاونان و مدیران ارشد شرکت به همراه کارشناسان و پرسنل مواجه گردید.

شرکت تندیس سلامت وطن طی دو سال اخیر با پیشرفت سریع تولید محصولات لبنیاتی توانسته است عنوان محبوب «تندیس مزه زندگیس» را نهادینه نماید و با برند اصلی تندیس درحوزه محصولات سالم غذایی و لبنیاتی و همچنین برند دوم خود سیس لند (محصولات غیر لبنیاتی) نقشی اساسی در تامین تقاضای بیش از 20 هزار رستوران دار و سازمان و ارگان را در سطح کشور داشته است.

از ویژگی های اصلی این شرکت تامین چرخه کامل محصولات از مزرعه تا تولید نهایی، با طعم و مزه ای اصیل و قیمت مناسب می باشد که توانسته است علاوه بر بازار داخلی در عرصه بین المللی و صادرات هم نقشی اساسی ایفا نماید.

استقبال از فاز سوم توسعه ناوگان حمل ونقل تندیس و خوش آمد گویی به پرسنل جدید به روایت تصویر

لینک دانلود تصویر دسته جمعی (کیفیت بهتر)

تیزر لحظه ورود فاز سوم ناوگان حمل و نقل جدید به شرکت تندیس

و استقبال از رانندگان جدید به همراه مصاحبه اختصاصی

با مهندس شفیعی، معاونت فروش شرکت تندیس