شعبه تندیس البرز افتتاح شد

در 13 آذرماه 1401 شرکت تندیس سلامت وطن به منظور توسعه محصولات و افزایش سطح دستری به مشتریان خود اقدام به راه اندازی شعبه البرز نمود، شعبه صنایع غذایی تندیس البرز با هدف راه اندازی و گسترش بازار فروش و کسب رضایتمندی بیشتر مشتریان خود در مساحتی به ابعاد 1500 متر مربع راه اندازی شد، این شعبه دارای 150 تن سردخانه مجهز، خط تلفن متعدد، سکوی بارگیری مکانیزه و ناوگان توزیع جدید می باشد شعبه تندیس البرز امکان ایجاد اشتغال زایی برای بیش از 40 نفر را فراهم نمود در اولین روز افتتاح این شعبه معاونت فروش و بازاریابی شرکت تندیس مهندس شفیعی و تیم حرفه ای فروش با سایر همکاران از بخش های مختلف شرکت مرکزی تندیس حضور داشتند

از دیگر ویژگی های مفید این شعبه دسترسی به انبوه مشتریان وفادار در استان البرز می باشد که در اسرع وقت محصولات با کیفیت شرکت تندیس را می توانند دریافت نمایند.

شرکت تندیس سلامت وطن  در سال 1382 ،در شهرک صنعتی نصیرآباد نهاده شد و نهایت تلاش خود را به منظور بهبود پارامترهای کیفی سبد غذایی مردم به کار بست. سال 1398 ،سالی سرنوشت ساز برای شرکت لبنیاتی تندیس بود و تغییر مدیریت، شرکت را با تحولی عظیم مواجه نمود. جناب آقای اسحاق محمدی با سابقه ای درخشان در صنایع غذایی و صنعت گاو شیری، در راس مالکیت این مجموعه جهشی چشم گیر در چشم انداز تندیس به وجود آورد. دغدغه ی ایجاد زنجیره ی تولید سالم، مزرعه ی ارگانیک و دامداری های صنعتی و مکانیزه را به مجموعه صنایع تبدیلی با پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان پیوند زد تا محصولاتی طبیعی، سالم و با بهترین کیفیت فراهم نماید در حال حاضر شرکت تندیس دارای چندین شعبه از جمله قم، تهران، رباط کریم می باشد که شعبه البرز هم به جمع شعبه های این شرکت اضافه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *