تندیس حامی تیم ورزشی رکورد طناب زنی در کتاب گینس می باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت تندیس، این شرکت حامی ورزش و رکورد طناب زنی در کتاب گینس می باشد. به پاس حمایت و قدردانی از زحمات مرد شماره یک این رکور یعنی مصطفی زارعی رکورد طناب زنی ایران وجهان، شرکت تندیس تصمیم گرفت که از ایشان و دخترشان طهورازارعی رکودارطناب زنی ایران دعوت نماید تا با حضور خود و طناب زنی افتخاری لحظاتی پر از شوق و انگیزه را در میان پرسنل شرکت برای تشویق به ورزش و تحرک ایجاد نماید. شرکت تندیس حمایت واسپانسری ازثبت رکورد طناب زنی درکتاب گینس را رسما اعلام می دارد.

حضورسرکارخانم دکترپریسا ایلانلو عضوشورا اسلامی شهرستان رباط کریم ورئیس ورزش همگانی شهرستان رباط کریم مهر تاییدی بر اهمیت تلاش ورزشکاران کشور ما در ثبت لحظات مهم تاریخی و حمایت و اسپانسری شرکت تندیس از زحمات این عزیزان می باشد.

همچنین حضورجناب مسعود بهارلو بازیگرسینمای ایران و تیم همراهشان به منظور تهیه مستندات مفید تصویری و حضور در خط تولید و سایر بخش های شرکت قابل تقدیر می باشد، تهیه گزارش و خبر ویژه این مجموعه با حضورجناب آقای محمدجابری کارمندروابط عمومی شهرداری رباط کریم و حضورعوامل خبرصداوسیما کشور آقایان صدری وملایی از دیگر اقدامات این بخش از همکاری و هم اندیشی شرکت تندیس با مجموعه افتخار آفرین کشور عزیزمان ایران اسلامی می باشد.

در ادامه این برنامه با مصاحبه خانم دکتر پریسا ایلانلو عضور شورای اسلامی شهرستان رباط کریم با عنوان نقش حامیان شرکت های مهم داخلی در توسعه افتخارات ورزشی  و همچنین مهندس قاسمی مدیرکارخانه شرکت تندیس با عنوان حمایت همه جانبه از تلاش ورزشکاران افتخار آفرین به کار خود پایان داد

شرکت تندیس سلامت وطن  بالغ بر 450 نفر پرسنل در حوزه فروش، تولید و توسعه محصولات لبنی توانست است دغدغه ی ایجاد زنجیره ی تولید سالم، مزرعه ی ارگانیک و دامداری های صنعتی و مکانیزه را به مجموعه صنایع تبدیلی با پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان پیوند بزند تا محصولاتی طبیعی، سالم و با بهترین کیفیت فراهم نماید در حال حاضر شرکت تندیس دارای چندین شعبه از جمله قم، تهران، رباط کریم می باشد که شعبه البرز هم به جمع شعبه های این شرکت اضافه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *