چهارمین شعبه گروه صنایع غذایی تندیس در مشهد مقدس افتتاح شد.

چهارمین شعبه گروه صنایع غذایی تندیس در مشهد مقدس افتتاح شد.

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت تندیس، این شرکت در 26 بهمن ماه 1401 به منظور توسعه محصولات خود و افزایش سطح دسترسی به مشتریان؛ اقدام به راه اندازی شعبه مشهد مقدس نمود، شعبه تندیس مشهد با هدف  گسترش بازار فروش و کسب رضایتمندی بیشتر مشتریان در برج جام جم راه اندازی شد.  (این برج واقع در مشهد، گوهرشاد، بلوار ابوطالب، خیابان کلاهدوز واقع شده است.)

در حال حاضر شعبه تندیس مشهد دارای 150 تن سردخانه تجهیز شده، خط تلفن متعدد، و ناوگان توزیع جدید می باشد؛ این شعبه امکان ایجاد اشتغال زایی برای بیش از 50 نفر را فراهم نموده است. در اولین روز افتتاح این شعبه؛ معاونت فروش و بازاریابی شرکت تندیس، مهندس شفیعی و تیم حرفه ای فروش با سایر همکاران از بخش های مختلف شرکت مرکزی تندیس حضور داشتند.

از دیگر ویژگی های مفید این شعبه اختصاص 30 عدد نیسان تجهیز شده می باشد که دسترسی به  محصولات را برای مشتریان و علاقمندان در مشهد تسهیل می نماید.

رسالت گروه صنایع غذایی تندیس، ایجاد زنجیره ی تولید سالم، مزرعه ی ارگانیک و دامداری های صنعتی و مکانیزه می باشد که توانسته با پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات در روند تولید خود، محصولاتی طبیعی، سالم و با بهترین کیفیت برای سفره های پرمهر شما فراهم کند.

شرکت تندیس با توسعه ناوگان حمل و نقل، ایجاد فرصت های شغلی و اشتغال زایی برای هزاران نفر و همچنین کاهش هزینه های تمام شده، اعلام می دارد که  سلامت هم وطنان،  مهمترین اولویت گروه صنایع غذایی تندیس می باشد و برای رسیدن به این هدف مهم، از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است.در حال حاضر شرکت تندیس دارای چندین شعبه از جمله قم، تهران، رباط کریم و البرز می باشد که شعبه مشهد مقدس هم به جمع شعبه های این شرکت اضافه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *