گروه صنایع غذایی تندیس با افتتاح پروفارم،عصر جدیدی در کیفیت و بسته‌بندی محصولات پروتئینی را آغاز می‌کند.

مراسم افتتاحیه شرکت پروفارم

گروه صنایع غذایی تندیس،شرکت پیشرو در صنعت غذایی و پروتئینی،طی مراسمی از افتتاح برند جدید خود،پروفارم،خبر داد که نقطه عطفی در توسعه، کیفیت و اطمینان در بسته‌بندی محصولات پروتئینی محسوب می‌شود.

مراسم افتتاحیه کارخانه پروفارم روز 9 بهمن ماه 1402 با حضور مسئولین محترم،دکتر علیمهری، معاون اقتصادی استانداری تهران،مهندس احمدی،فرماندار رباط کریم،دکتر سید مجتبی نوروزی،معاون وزیر جهاد کشاورزی و دکتر محمدیان،مدیرکل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.این بازدید تأکیدی بر اهمیت صنعت پروتئین در تأمین نیازهای غذایی سالم جامعه داشت.

طی این مراسم و حضور مسئولین،فرآیندهای تولید و شرایط بسته‌بندی محصولات پروتئینی در پروفارم مورد بررسی قرار گرفت.ضمن تحسین استانداردهای کیفی و بهداشتی تولیدات این شرکت،اهمیت این کارخانه در توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی در منطقه‌ی غرب تهران نیز مورد تأکید قرار گرفت.

بازدید فرماندار محترم و مسئولین از افتتاحیه پروفارم

مهندس اسحاق محمدی،مدیرعامل تندیس به همراه سایر مدیران تندیس و پروفارم،مهمانان را در این بازدید همراهی کردند.

دکتر رضا ابیاک،استاد دانشگاه و معاون بازاریابی هلدینگ تندیس،در خصوص سیاست‌ها و اهداف اقتصادی این مجموعه طی سخنانی در ارتباط با شاخصه‌های توسعه اقتصادی،اشتغال‌زایی در منطقه و سلامت تغذیه در کشور،مطالب مهمی ارائه کرد.دکتر رضا ابیاک،همچنین استراتژی‌های گروه تندیس در عرضه‌ی برند پروفارم به بازار ایران را تشریح کرد و ایجاد ارزش و تمایز در کیفیت،بسته‌بندی و خدمات را،از ارزش‌های کلیدی این برند در تعامل با مشتریان و ایجاد حس محترم شمرده شدن حقوق مصرف‌کننده برشمرد.

دیدار مسئولین و مدیرعامل شرکت لبیات تندیس از سردخانه گوشتی

مراسم افتتاحیه ما،با سخنان خانم مهندس غفوری،قائم مقام مدیرعامل و معاونت بازرگانی تندیس،به پایان رسید که در آن از چشم‌انداز پنج ساله تندیس و افق ۱۴۰۳ سخن گفته شد.خانم غفوری تأکید کرد که پروفارم با چشم‌انداز گسترده‌ای در زمینه تولید و بسته‌بندی در دنیای مواد غذایی،به ویژه در حوزه پروتئینی،نقشی فعال و پویا خواهد داشت و هدف ما ارائه محصولات با کیفیت،متنوع و استاندارد به منظور جلب حداکثری رضایت مشتریان است.

بررسی محصولات گوشتی شرکت پروفارم توسط فرماندار رباط کریم و مسئولین

پروفارم در فاز نخست بهره‌برداری خود توانسته است برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کند که نشان از تعهد ما  در توسعه اقتصادی و رفاه منطقه‌ی غرب تهران،در کنار ایجاد ارزش سلامت تغذیه برای کل کشور است.

مشاهده ویدئو افتتاحیه پروفارم با حضور مسئولین محترم

گفتنی است گروه صنایع غذایی تندیس،در سال ۱۳۸۲ و در منطقه‌ نصیرآباد رباط کریم تاسیس شد و تا امروز محصولات مختلف و متنوعی در حوزه‌ی لبنیات و پروتئین را با بالاترین استانداردهای داخلی و بین‌المللی در بازار عرضه کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *